بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» شاخصه اصلی ویلای کلاسیک چیست؟

شاخصه اصلی ویلای کلاسیک چیست؟

این سبک مناسب افرادی است که تمایل به زندگی در فضایی سنتی و قدیمی دارند. سبک کلاسیک از دوران رنسانس در رم پدید آمد. ستون‌های بلند، سرستون، مجسمه‌های تزئینی، طاق و قوس‌ها و تزئینات از ویژگی‌های بارز این سبک هستند.

نورپردازی ویلای مدرن با نورپردازی ویلای کلاسیک چه تفاوتی دارد؟

در طراحی ویلای مدرن، نور بسیار اهمیت دارد. باید جهت تابش نور خورشید بررسی شود و بر اساس آن فضاهای ویلا را طراحی نمود. در صورتی که قسمت‌های مختلف ویلای مدرن نور کافی نداشته باشد، آن را کسل‌کننده و بی‌روح نشان می‌دهد. به طور کلی در ویلای مدرن سعی می‌شود از نور طبیعی بیشترین بهره را برد. نورپردازی مصنوعی در طراحی نمای کلاسیک بسیار مهم است و به جلوه بخشیدن هرچه بیشتر طرح کمک می‌کند. همچنین از نور طبیعی و مصنوعی در طراحی داخلی استفاده می‌شود.

چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟ مطلب مرتبط چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

کدام نوع ویلا از نظر اقتصادی به صرفه‌تر است؟

یک ویلای مدرن نسبت به ویلای کلاسیک پتانسیل اقتصادی‌تر بودن دارد. زیرا ویلای مدرن به هزینه‌های تعمیر و نگهداری بسیار پایین‌تری نیازمند است.این ویلاها به نحوی طراحی می‌شوند که انرژی کمتری در حین ساخت مصرف کنند و علاوه بر آن تأثیر به مراتب کم تری بر روی محیط زیست می‌گذارند.

کدام نوع ویلا آرامش بیشتری دارد؟ کلاسیک یا مدرن؟

ویلا مکانی است که قرار است در درجه اول به شما آرامش و راحتی بدهد. این شما هستید که باید در ویلای خودتان راحت باشید. پس سعی کنید ویلایی که آماده می‌خرید یا می‌سازید، سبک و شرایطی داشته باشد که با روحیه شما سازگار باشد و از سکونت در آن نهایت لذت را ببرید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده